Ape Permainan kau Sebenarnyer?


to the GAMER ,
dr hari isnin lepas aku watching kau ,first time ary isnin lepas2
kt perhimpunan kau amik tempat aku sdgkn kau tau aku dh byr tapak kt situ
kau senang2 je duk situ wt muke org x bersalah ..
oke tyme tu aku xkesah sgt sbb tyme aku ngn meera mmg cam x ngam ckit
tpy bile dha hari2 kau amek tapak aku sape x mrh ..
aku xkesah sgt psal tapak nie tpy aku kesah bile kau mcm nk amek kesempatan dlm kediaman aku..
kau kenapa aku diam n jarang talking ngn meera n faizah ?
aku nk tgok game kau cmne
ermm..mule2 kau rapat ngn meera ..kau selalu dtg kt meja meera then kau gediks2 ngn meera
after that kau pandang aku mcm penuh kebencian kt aku ..
ermm..aku xkesah
dha lame2 tu maybe bengang kowt tgok aku mcm xkesah je kau wt sume tu
kau pegi lak kt faizah ..kau always gediks2 ngn faizah tyme aku ade ..aku ttap xkesah sbb bg aku x berbaloi pown aku nk cemburu n mrh sbb kau rapat ngn org yg selalu ngn aku lebih dr aku ..
and lepas nie aku pown xtau larh kau nk wat pe agy ..so let wait n see whats gonna be happen after this :)